Kommunikasjon i NorAlarm

  • I NorAlarm er man ærlig, redelig, tydelig og tar ansvar for andre menneskers liv, helse, verdier og situasjon
  • I NorAlarm skal det være «høyt under taket» og fri flyt av konstruktive innspill, meninger og løsninger
  • I NorAlarm snakker man til mennesker og ikke om mennesker
  • Sikkerhet og telecom

    Sikkerhet og kommunikasjon - to sider av samme sak Som en naturlig utvidelse av Lyses tele- og infrastrukturvirksomhet kjøpte Lyse energi [...]

    Les mer

  • Forretningside

    Forretningside for NorAlarm Ved å drive egen forsikringsgodkjent alarmstasjon og samarbeide med godkjente og høyt kvalifiserte partnere, gir vi våre kunder [...]

    Les mer

  • Visjon

    Visjon for NorAlarm For kunden skal vi være den foretrukne leverandør av alarm, overvåkning og sikkerhetstjenester i våre utvalgte regioner. For [...]

    Les mer

  • Verdigrunnlag

    Verdigrunnlag for NorAlarm Dette er de verdiene som etableringen av NorAlarm bygger på: Trygghet skal oppleves gjennom produkter og mennesker. Vennlighet og tillit [...]

    Les mer

  • Kvalitetsmål

    Kvalitetsmål Med følgende kvalitetsmål i organisasjonen er vår forpliktelse klar : NorAlarm skal være en kvalitetsleverandør. Fornøyde kunder er vårt viktigste mål på [...]

    Les mer